Aanmelden

U kunt uw stichting ook aanmelden op deze site. Doet u dit op tijd, zodat u verzekerd bent van uw sub domein naam:  www.”uw stichting”.stichtingenregister. De kosten voor het subdomein zijn berekend in de jaarlijks terugkerende kosten. Zie onze prijzenpagina.
Nadat wij alle documenten hebben ontvangen, zullen wij uw pagina activeren en sturen een nota van de installatiekosten en het eerste jaar van registratie.

U heeft dan een paar maanden de tijd om uw informatie te verzamelen en op de site te publiceren. Wij zullen u helpen om verschillende manieren, zoals het beschikbaar stellen van handleidingen of gewoon even een telefoontje met een antwoord op uw vraag.

Meldt uw stichting hier vandaag nog aan en u bent verzekerd van uw geregistreerde naam op ons domein stichtingenregister.nl . Klikt u dan op onderstaande link.

Aanmelden

Ook kunt u via ons uw eigen domeinnaam laten registreren voor eventueel later gebruik. Voor deze dienst vragen wij eenmalig € 25,= inclusief BTW administratiekosten en jaarlijks € 17,50 inclusief BTW, voor de registratie van uw eigen domeinnaam.

Registreer uw domein

Indien u op bovenstaande link klikt, dan wordt u omgeleid naar onze domeinshop. Hier kunt u zoeken naar een gewenst domein en deze laten registreren. Daar wij gebruik maken van een buitenlandse site, worden deze domeinen in dollars weergegeven. U kunt hier gewoon uw domein registreren en betaalt via een creditcard. Indien u wenst, dat wij dit voor u doen, zullen wij bovengenoemde administratiekosten en registratiekosten berekenen.