Prijzen

Door gebruik te maken van een standaard template, kunnen wij de abonnementskosten laag houden. Heeft u speciale eisen of wensen, dan kunt u in overleg treden met ons voor een eventuele prijsaanpassing.

Eenmalige kosten € 125,= inclusief BTW
De eenmalige kosten zijn de setup kosten van uw website. Dit omvat het invoeren van uw site met basispagina’s, teksten en het creëren van een contactformulier.

Jaarlijks terugkerende kosten € 90,= inclusief BTW
Het beschikbaar houden van uw site en de reservering van computercapaciteit voor de opslag van alle gegevens zijn jaarlijks terugkerende kosten.

E-mail account per jaar € 59,=  inclusief BTW (tot 500MB)
Een eigen mail adres is niet voor iedereen een noodzaak. Wij bieden u, afzonderlijk van uw registratie een eigen e-mail account aan, met een maximale opslag op onze servers van 500Mb. Wilt u meer opslag beschikbaar hebben, dan is dat natuurlijk mogelijk. Neem in dat geval vooraf contact met ons op voor een overzicht van de aangepaste prijzen.

Incidentele kosten € 65,= per uur inclusief BTW
Speciale wensen met betrekking tot uw site, welke niet in het standaard sjabloon passen, worden op basis van nacalculatie berekend. Vooraf aan onze werkzaamheden, kunt u een prijsindicatie vragen.